Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine cvd-golovec.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS.

Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine cvd-golovec.si, obveznosti in pravice uporabnika, ter urejajo odnos med cvd-golovec.si in uporabnikom. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja.

Uporabnik a zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S spletno trgovino cvd-golovec.si upravlja podjetje CVD Golovec, na golovcu 2, 3000 Celje, matična številka 5083664000, davčna številka SI13792717, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Registracija:
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini cvd-golovec.si se je priporočljivo registrirati. Lahko pa izberete hiter nakup kot gost, pri katerem registracija ni potrebna. Med registracijo si uporabnik sam izbere uporabniško ime in geslo, ki ju bo uporabljal pri vseh nadaljnih nakupih. Ponudnik si pridružuje pravico, da lahko po telefonu preveri vsakega na novo registriranega člana. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini cvd-golovec.si.

Naročanje:
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine cvd-golovec.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete, nam pošljite e-mail na borut.hazic@cvd-golovec.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Cene veljajo do dneva objave novega cenika na spletni strani. Na artikle v ponudbi je že zaračunan davek na dodano vrednost, ki je obvezen. Blago bomo najkasneje v 10. delovnih dneh poslali kupcu z nakaznico po povzetju. Poštne stroške in stroške provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije plača kupec, razen če kupec navede, da bo naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena pri našem podjetju 30 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.

Postopek registracije:
Če ste nova stranka, se lahko za začetek registrirate. Koraki registracije so naslednji: Kliknete na željeni izdelek. »ustvarite račun«  zgoraj levo v meniju, izpolnite podatke za prijavo (uporabniško ime in geslo, ki ju boste uporabljali za prijavo ter veljaven elektronski naslov, na katerega boste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo za dokončanje registracije) in osebne podatke, ki služijo za dostavo naročenih izdelkov (med postopkom naročanja lahko podate tudi dodaten naslov za dostavo pošiljke).
S klikom na »Prebral sem in se strinjam s politiko zasebnosti«, se prikaže politika zasebnosti uporabe spletne trgovine cvd-golovec.si. Če se s politiko zasebnosti strinjate, obkjukajte »Prebral sem in se strinjam s politiko zasebnosti«  in pritisnite »Nadaljuj«.
Na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli med registracijo, boste prejeli povezavo za potrditev registracije. S klikom na povezavo (lahko jo tudi ročno kopirate in prilepite v naslovno vrstico vašega brskalnika) je registacija zaključena.

Korak 1: Možnosti nakupa
Izberite lahko med dvema možnostima nakupa: »Registriraj račun« ter »Na blagajno kot gost«. Če ustvarite račun, bodo vaši nakupi hitrejši, na tekočem boste s statusom naročila, hkrati pa boste lahko pregledovali tudi zgodovino vaših naročil.

Korak 2: Naslov plačnika
Če želite, da so naročeni izdelki poslani na drug naslov kliknete na »Dodaj nov naslov za pošiljanje«. V nasprotnem primeru nadaljujete s klikom na »Naprej«.

Korak 3: Podrobnosti dostave
Preverite naslov za pošiljanje ali nadaljujete s klikom na »Nadaljuj«.

Status naročila:
Status vašega naročila poteka preko e-pošte. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku po oddaji naročila pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu spletne trgovine.

Dobavni rok:
Blago bomo najkasneje v 10. delovnih dneh poslali kupcu z nakaznico po povzetju. Poštne stroške in stroške provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije plača stranka.

Način plačila:
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– po povzetju (dostavni službi se plača z gotovino oz. na načine, ki jih njihov sistem omogoča). Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Plačilo vsebuje celotno kupnino in poštne stroške ter stroške provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
– na sedežu podjetja z gotovino: kupec plača z gotovino na sedežu podjetja po izdanem računu.
– s plačilom računa direktno na naš TTR (podračun)
Kupec plača račun direktno na naš TTR preko spletnega plačevanja ali univerzalnega plačilnega naloga (UPN-a). V primeru izbire opcije dostave izdelka plača skupaj z računom tudi pavšalne stroške pošiljanja (5 EUR do teže paketa 10 kg). V primeru izbire prevzema izdelkov na lokaciji našega skladišča plača samo stroške izdelka.

Dostava:
Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno praviloma v dveh najkasneje pa v desetih delovnih dneh. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.

Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 03 425 78 40 (cena klica na številko se obračuna po standardni tarifi ponudnika telefonskih klicev) ali po e-mailu na naslov borut.hazic@cvd-golovec.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko uporabnik zavrne dostavni službi. Če v primeru osebnega prevzema uporabnik blaga ne prevzame v roku 14 dni od obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, se šteje, da je kupec preklical naročilo.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS, ki svoje storitve opravljata skladno z njunimi splošnimi pogoji.

Dostava je možna na ozemlju Slovenije. Dostava v tujino je možna ob predhodnem dogovoru in plačilu poštnine za tujino po ceniku Pošte Slovenije d.o.o..

V primeru, da kupca, ki je blago plačal vnaprej, ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.

Preklic naročila in neprevzem pošiljke:
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku treh ur po oddaji. V primeru pravočasnega preklica kupcu ne nastanejo nobeni stroški v zvezi s tem. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje v primeru, če mu sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni dobavljiv. Če kupec blaga ne prevzame, ko je bilo le-to že poslano, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga (stroški, ki so nastali z zvezi pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke).

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak

Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
– ima blago stvarno napako.

Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca najkasneje v roku dveh mesecev odkar je napako odkril (Kupec mora svoj zahtevek  nasloviti v določenem roku, to je najkasneje v dveh mesecih po odkritju napake in najkasneje dve leti od nakupa izdelka.), preko elektronskega naslova borut.hazic@cvd-golovec.si in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim obrazcem vrne na naslov Center za varstvo in delo Golovec – SPLETNA TRGOVINA: Golovec 2, 3000 Celje. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Cvd-golovec.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

– če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
– če ni priloženega računa
– če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži
– če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov Golovec – SPLETNA TRGOVINA: Golovec 2, 3000 Celje, s pripisom Spletna prodaja ali po elektronski pošti na naslov borut.hazic@cvd-golovec.siObrazec za odstop od pogodbe najdete tu.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o o dstopu od pogodbe. Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za odstop od pogodbe najdete tu.

Pritožbe in spori

Cvd Golovec obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZisRPS obvešča, da NE priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

CVD Golovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. CVD Golovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se uporabnik s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 03 425 78 40 ali po elektronski pošti na borut.hazic@cvd-golovec.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova borut.hazic@cvd-golovec.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Povezava do platforme za reševanje potrošniških sporov.

Poslovne informacije:
Center za varstvo in delo Golovec – SPLETNA TRGOVINA:
Golovec 2
3000 Celje

Administrator spletne trgovine CVD Golovec – BORUT HAŽIČ:
E-mail: borut.hazic@cvd-golovec.si
Tel: 03 425 78 40
Fax: 03 541 40 23

Javni zavod:
Center za varstvo in delo Golovec
Na Golovcu 2, 3000 Celje
E-mail: cvd.golovec@cvd-golovec.si
Tel:  03 425 78 50
Fax: 03 541 40 23

Poslovne informacije:
Matična številka: 5083664000
Davčna številka: SI13792717
Davčni zavezanec: DA
Smo davčni zavezanci.

Številka podračuna: 01100-6030269746
Podračun je odprt pri Upravi za javna plačila Žalec (skrajšano: UJP Žalec)
Sklic za plačila: 00-300000

ZASEBNOST

Lastnik in upravljalec spletnega mesta: Center za varstvo in delo Golovec
Uradno ime podjetja:  Center za varstvo in delo Golovec
Sedež podjetja: Na golovcu 2, 3000 Celje
Odgovorna oseba v podjetju (zakoniti zastopnik ali predstavnik): Brigita Šoster

Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh.

Za namen obveščanja z elektronsko pošto hranimo naslednje podatke:

  • naslov elektronske pošte,
    • ime,
    • priimek.

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
Osebne podatke uporabljajo zaposleni v podjetju CVD Golovec.

Obdobje hrambe

Zbrane osebne podatke posameznikov hranimo do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.
V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.

Kako varujemo zbrane osebne podatke

Vedno posredujemo zgolj vsebine, informacije in akcije, nikoli pa ne zahtevamo številke kreditnih kartic ali drugih podatkov, ki bi lahko bili zlorabljeni s strani spletnih kriminalcev. Spletna stran www.cvd-golovec.si gostuje na varnem spletnem strežniku in je podvržena rednim varnostnim pregledom.

Zbrane osebne podatke uporabljamo izključno za zgoraj navedene namene, jih ne tržimo ali posredujemo tretjim osebam, razen partnerjem, ki nam pomagajo izvajati ankete in mailinge, ki pa so zavezani varovati osebne podatke pod istimi pogoji kot to velja za podjetje CVD Golovec. V izjemnih primerih lahko vaše osebne podatke, v skladu z zakonom, posredujemo državnim in varnostnim organom, v kolikor bi ti podali uradno zahtevo za posredovanje osebnih podatkov.

Pravice posameznika (osebe)

Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva:

  • vpogled,
    • popravek,
    • popoln izbris,
    • prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.

Zahtevo lahko pošlje preko e-maila cvd.golovec@cvd-golovec.si ali pisno po pošti na sedež podjetja.

V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu dokumentu.

Če posameznik meni, da so mu z naše strani kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, lahko poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:  Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si

Podjetje CVD Golovec spoštuje vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR), zato na spletni strani: www.cvd-golovec.si izvajamo aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.

POOBLAŠČENA OSEBA ZA VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

 skladno s 7. točko 37. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L 119, 4.5.2016, str. 1–88) ter skladno s 4. odstavkom 45. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) (Uradni list RS 163/2022) smo za pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, dne 16. 5. 2023 imenovali:

Ime in priimek

Izr. prof. dr. Miha Dvojmoč, mag. javn. upr., dipl. var.

Naslov

Tbilisijska 96, 1000 Ljubljana

Elektronski naslov

miha.dvojmoc@infocenter.si

Telefonska številka

00 386 31 692 524

 

Onemogočenje piškotkov

Sami se morate odločiti, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vašem računalniku, da spletna stran optimalno deluje, če so vsi piškotki omogočeni. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate s pomočjo izbranih nastavitev spletnega brskalnika.

Za informacije o nastavitvah za piškotke spodaj izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

Chrome
Firefox
Internet Explorer
Opera
Safari

Če izklopite piškotke, so lahko nekatere možnosti spletne strani onemogočene. Tudi pri izklopu vseh piškotkov spletni brskalnik še vedno pridobiva nekatere informacije. Te informacije so potrebne za osnovno delovanje naše spletne strani.